نام اندروید 15 احتمالاً «بستنی وانیلی» خواهد بود

به نظر می‌رسد نام رمز اندروید 15 «بستنی وانیلی» خواهد بود. طبق تغیبراتی که کدهای Trade Federation اندروید ایجاد شده شده ظاهرا گوگل نام یک بستنی را برای سیستم‌عامل آینده خود انتخاب کرده است.

نام اندروید 15 احتمالاً «بستنی وانیلی» خواهد بود

در حالیکه هنوز یک سال تا زمان عرضه اندروید 15 در سال 2024 باقی مانده، یک افشاگر مطرح به نام میشال رحمان فاش کرده که نام این سیستم‌عامل بستنی وانیلی (Vanilla Ice Cream) خواهد بود. گوگل همیشه به‌دنبال ارائه بهبودها و قابلیت‌های جدید در آپدیت‌های جدید اندروید است و اگر بنا به دلایلی نتواند این قابلیت‌ها را عرضه کند، آن‌ها را در آپدیت‌های بعدی یا نسخه بعدی اندروید ارائه می‌کند‌. حالا برای اولین بار شاهد درز اطلاعاتی درباره نام اندروید 15 هستیم و باید ببینیم که گوگل چه قابلیت‌های جدیدی برای آن عرضه خواهد کرد.

تغییرات جدید در Trade Federation اندروید نشان می‌دهد که توسعه اندروید 15 از همین حالا شروع شده و باید انتظار بهبودهای خوبی را برای آن داشته باشیم. گوگل به‌تازگی نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید 14 را با نام «کیک وارونه» ( Upside Down Cake) منتشر کرد که شامل قابلیت‌هایی مثل اسکرول اسکرین‌شات‌ها، بازطراحی نوتیفیکیشن‌ها و بهبود تنظیمات حریم خصوصی می‌شوند.

در هر حال، افشای نام بستنی وانیلی برای اندروید 15 نشان می‌دهد که گوگل کماکان به سنت دیرینه خود برای نامگذاری نسخه‌های اندروید با اسامی کیک و دسر پایبند است و حالا خیلی از کاربران دوست دارند بدانند که این سیستم‌عامل شامل چه قابلیت‌های جدیدی خواهد بود.

منبع©

Source©

دسته بندی سرگرمی:

گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
قابلیت قفل به حالت Incognito گوگل کروم اضافه شد
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.