کروم‌ بوک‌ های نسل 4 لنوو برای دانش‌آموزان معرفی شدند

لنوو از کروم‌ بوک‌ های نسل 4 خود برای استفاده دانش‌آموزان رونمایی کرد. این لپ‌تاپ‌ ها برای اهداف آموزشی طراحی شده‌اند و تجربه یادگیری بسیار خوبی را ارائه خواهند کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا با مشخصات آن‌ها بیشتر آشنا شویم.

کروم‌ بوک لنوو 100e نسل 4

این مدل از یک نمایشگر ۱۱.۶ اینچی با قابلیت ضد انعکاس نور بهره می‌برد. وزن آن ۱.۲۵ کیلوگرم و پردازنده آن از نوع Kompanio 520 مدیاتک است. در کنار این پردازنده از ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه eMMC استفاده شده است. ‌این کروم بوک در بخش ارتباطی، از وای‌فای ۶ پشتیبانی می‌کند و یک نسخه 4G LTE نیز برای آن ارائه شده است. سایر قابلیت‌های آن شامل دوربین HD برای کلاس‌های آنلاین، یک کیبورد بادوام، پورت‌های متعدد و لولای مستحکم می‌شوند.

کروم‌ بوک 100e در بخش نرم‌افزار به‌همراه مجموعه‌ای از سرویس‌های لنوو برای بهبود‌ تجربه یادگیری ارائه شده است که شامل LanSchool, LanSchool Air و NetFilter می‌شوند. این سرویس‌ها در هز سه لپ‌تاپ زیر نیز وجود دارند. یکی از مهترین قابلیت‌های مدل 100e قابلیتی به نام VR Classroom است که می‌تواند یک هاب یادگیری فراگیر روی یک پرتال ابری را ارائه کند. معلمان با استفاده از آن قادر به پیدا کردن محتواهای واقعیت مجازی برای آموزش دانش‌آموزان خواهند بود.

کروم‌ بوک لنوو 300e یوگا نسل 4

این لپ‌تاپ مجهز به یک نمایشگر لمسی ۱۱ اینچی IPS LCD با شیشه محافظ گوریلا گلس کورنینگ است و از قلم استایلوس پشتیبانی می‌کند. پردازش آن را تراشه Kompanio 520 مدیاتک بر عهده دارد.

تفاوت این مدل با مدل 100e، علاوه بر پردازنده، شامل لولای ۳۶۰ درجه و سپرهای پلاستیکی برای محافظت از لپ‌تاپ می‌شود. در پنل جلویی آن یک دوربین ۵ مگاپیکسلی وجود و در بخش ارتباطات از وای‌فای ۶ پشتیبانی می‌کند.

کروم‌ بوک لنوو 500e یوگا نسل 4

نمایشگر این مدل یک پنل لمسی ۱۲.۲ اینچی IPS LCD با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ و پوشش گوریلا گلس است و پشتیبانی آن از استاندارد TUV باعث تشعشع کمتر نور آبی و در نتیجه کاهش فشار وارده بر چشم خواهد شد.

کارهای پردازشی این کروم‌ بوک را پردازنده‌های N100 یا N200 اینتل در کنار ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی eMMC بر عهده دارند. امکان استفاده از قلم استایلوس روی آن وجود دارد و قابلیت‌های ارتباطی آن شامل وای‌فای ۶ یا 6E و یک گزینه 4G LTE می‌شوند. همچنین دوربین جلوی آن یک سنسور ۵ مگاپیکسلی با وضوح HD یا FHD است.  ‌

کروم‌ بوک لنوو 14e نسل 3

این مدل، متفاوت از سه مدل یوگای بالا بوده و از یک نمایشکر بلندتر ۱۴ اینچی بهره می‌برد. این لپ‌تاپ هرچند قابلیت لمسی ندارد اما دارای بدنه آلومینیومی و نسبت تصویر به بدنه بزرگتر ۸۲ درصد است. لنوو این مدل را در دو نسخه با پردازنده‌های N200 یا Core i3-N305 اینتل ارائه کرده است.

در کنار این پردازنده‌ها از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی SSD استفاده شده و سایر قابلیت‌های ارائه شده برای آن شامل پشتیبانی از اتصال وای‌فای ۶ یا 6E و دوربین HD یا FHD می‌شوند. متاسفانه قیمت این کروم‌ بوک‌ها اعلام نشده است، اما همه آن‌ها در سه ماهه اول ۲۰۲۳ روانه بازار خواهند شد.

منبع©

Source©

دسته بندی سرگرمی:

گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
قابلیت قفل به حالت Incognito گوگل کروم اضافه شد
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.