گوشی Infinix Smart 7 با قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار معرفی شد

اینفینیکس از گوشی جدید خود به نام Infinix Smart 7 رونمایی کرد. این گوشی یک مدل اقتصادی است و مشخصات نسبتا خوبی دارد دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

مشخصات گوشی Infinix Smart 7

اینفینیکس این گوشی را طوری طراحی کرده که علیرغم قیمت پایین‌اش بسیار شیک و رده‌بالا به نطر برسد. در پنل پشت این گوشی از الگوهای موج‌مانند استفاده شده که با پوششی از اسپری یون نقره‌ای محافظت شده‌اند. این پوشش ۹۹ درصد آنتی‌باکتریال بوده و ظاهر بسیار زیبایی به گوشی جدید اینفینیکس بخشیده است. ‌

در پنل پشتی Smart 7 از یک ماژول دوربین بزرگ استفاده شده که علاوه بر دوربین‌ اصلی 13مگاپیکسلی و یک لنز هوش مصنوعی میزبان حسگر اثر انگشت نیز است. این گوشی از یک نمایشگر 6.6 اینچی HD+ با حداکثر روشنایی 500 بهره می‌برد و یک ناچ قطرهای با دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در بالای آن وجود دارد.

کارهای پردازشی Infinix Smart 7 را تراشه Unisoc SC9863A در کنار 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بر عهده دارد. همچنین امکان افزایش رم آن تا 3 گیگابایت از طریق رم مجازی وجود دارد. این ‌گوشی انرژی خود را از یک باتری غول‌پیکر 6,000 میلی‌آمپرساعتی دریافت می‌کند که حدودا 20 درصد بزرگ‌تر از باتری گوشی‌های هم‌رده خود است.

گوشی جدید اینفینیکس سیستم عامل اندروید 12 را در کنار رابط کاربری XOS 12  اجرا می‌کند و مجهز به شیار سیم‌کارت دوگانه، شیار کارت microSD و درگاه USB-Type C است. این گوشی از اتصال دوگانه 4G VoLTE و بلوتوث 4.2 پشتیبانی می‌کند.

قیمت و زمان عرضه

گوشی Infinix Smart 7 در رنگ‌های مختلفی مانند آبی، سبز و مشکی ارائه شده است و از هشتم اسفندماه به قیمت 88 دلار عرضه خواهد شد.

منبع©

Source©

دسته بندی سرگرمی:

گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
قابلیت قفل به حالت Incognito گوگل کروم اضافه شد
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.