با کیس Soyealink اتصال 5G را به هواوی P60 بیاورید

کیس جدید Soyealink امکان استفاده از فناوری 5G در گوشی‌های سری هواوی P60 را فراهم خواهد کرد. این کیس دارای یک مودم داخلی 5G است.

با کیس Soyealink اتصال 5G را به هواوی P60 بیاورید

هواوی ماه گذشته گوشی‌های P60 و P60 پرو را به همراه P60 Art معرفی کرد. این سه گوشی به خاطر تحریم‌های آمریکا قادر به پشتیبانی از اتصال 5G نیستند و به همین‌خاطر از نسخه 4G تراشه اسنپ‌دراگون ۸ پلاس نسل ۱ استفاده می‌کنند. البته این گوشی‌ها از نظر عملکرد CPU و GPU قادر به رقابت با رقبای خود هستند و مشکلی از این بابت ندارند.

حالا هواوی برای رفع مشکل پشتیبانی نکردن سری هواوی P60 از اتصال 5G کیس Soyealink را معرفی کرده که قبلا در مورد گوشی P50 پرو نیز این کار را انجام داده بود. بد نیست بدانید که Soyealink از برندهای زیرمجموعه هواوی است. کیس جدید این شرکت حدود ۳.۲ میلی‌متر ضخامت و ۵۳ گرم وزن دارد و علیرغم اینکه از طریق USB Type-C به گوشی‌های P60 و P60 پرو وصل خواهد شد، اما فقط با eSIM کار می‌کند.

البته کیس Soyealink دارای قابلیت شارژ گذرا یا Pass-through است و شما می‌توانید بدون نیاز به خارج کردن آن از گوشی اقدام به شارژ هر دو کنید. این کیس همچنین از شارژ سریع ۸۸ وات در زمان اتصال به گوشی P60 پرو پشتیبانی می‌کند، هرچند که ضخامت آن مانع از شارژ بی‌سیم خواهد شد.

درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.