واتساپ قابلیت اتصال به هدست واقعیت مجازی متا کوئست را ارائه کرد

واتساپ بتا به‌تازگی جدیدترین آپدیت خود را با شماره نسخه 2.23.13.6 در گوگل پلی استور برای کاربران اندروید عرضه کرده که شامل یک قابلیت جدید برای اتصال به هدست واقعیت مجازی متا کوئست می‌شود. این قابلیت به کاربران اجازه خواهد داد تا اکانت‌های خود را با هدست‌های واقعیت مجازی شرکت متا لینک کنند.

واتساپ قابلیت اتصال به هدست واقعیت مجازی متا کوئست را ارائه کرد

وب‌سایت WABetaInfo گزارش داده واتساپ به‌طور فعال روی یک قابلیت جدید واقعیت مجازی کار می‌‌کند که امکان ارتباط اکانت واتساپ کاربران با دستگاه‌های متا کوئست را فراهم خواهد کرد. متا اخیرا هدست کوئست ۳ را معرفی کرده که در مقایسه با هدست ویژن پرو اپل بسیار ارزان‌قیمت است.

بلاگ کمک رسانی جدیدترین مطالب روز | دیجیتال مارکتینگ | آموزشی | تکنولوژی

در حالی‌که کاربران واتساپ مدت‌هاست که منتظر دریافت قابلیتی برای اتصال اکانت‌ خود به دستگاه‌های واقعیت مجازی هستند اما متاسفانه این امر تاکنون محقق نشده است. با این حال، به نظر می‌رسد که واتساپ قصد دارد این انتظار کاربران را پاسخ بدهد و پلتفرم خود را با هدست‌های واقعیت مجازی یکپارچه کند.

هنوز مشخص نیست که فرایند اتصال اکانت‌های واتساپ به دستگاه‌های واقعیت مجازی چگونه خواهد بود و آیا این ارتباطات به‌صورت رمزنگاری سرتاسری انجام خواهند شد یا خیر. WABetaInfo می‌نویسد از آن‌جا که این قابلیت هنوز در حال توسعه است فعلا امکان اتصال واتساپ به هدست‌های متا کوئست وجود ندارد. ظاهرا این قابلیت در آپدیت بعدی واتساپ بتا برای تست‌کنندگان عرضه خواهد شد.

واتساپ هم‌اکنون روی قابلیت‌های دیگری کار می‌کند و در آخرین نسخه بتا قابلیت‌هایی مثل اشتراک‌گذاری صفحه نمایش، اشتراک‌‌گذاری تصاویر با کیفیت بالا، یک کیبورد ایموجی بازطراحی‌شده و تنظیمات انجمن جدید را ارائه کرده بود. این قابلیت‌ها باعث بهبود تجربه کاربران در واتساپ خواهد شد.

نظر شما درباره قابلیت اتصال اکانت واتساپ به هدست واقعیت مجازی متا کوئست چیست؟

منبع©

Source©

دسته بندی سرگرمی:

گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
قابلیت قفل به حالت Incognito گوگل کروم اضافه شد
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.