وان پلاس Ace 2V با تراشه دایمنسیتی 9000 معرفی شد

وان پلاس از جدیدترین گوشی خود به نام Ace 2V رونمایی کرد. این گوشی نسخه ارزان‌تر Ace 2 محسوب می‌شود که اخیرا معرفی شد، هرچند که طراحی متفاوتی نسبت به آن دارد.

مشخصات وان پلاس Ace 2V با تراشه دایمنسیتی 9000

این‌ گوشی اولین مدل سری Ace V وان پلاس محسوب می‌شود و از یک طراحی ساندویچ شیشه‌ای با فریم تخت بهره می‌برد. بنابراین، نمایشگر این گوشی از نوع خمیده نیست، اما کماکان از اسلایدر هشدار استفاده می‌کند.

گوشی Ace 2V برخلاف Ace 2 که دارای فریم پلاستیکی بود از یک فریم فلزی بهره می‌برد. ماژول دوربین آن نیز تغییر کرده است. وزن این مدل ۱۹۱.۵ گرم و ضخامت آن ۸.۱۵ میلی‌متر است.

به نظر می‌رسد Ace 2V جایگزین وان پلاس نورد 2T شده و انتظار می‌رود که‌ در ماه‌های آینده در خارج از چین نیز عرضه بشود. این گوشی از یک پنل ۶.۷۴ اینچی OLED با حفره هول‌پانچ مرکزی بهره می‌برد و دارای وضوح ۲۷۷۲ در ۱۲۴۰ پیکسل و نرخ ۱۲۰ هرتز است. روشنایی این نمایشگر به ۱۴۵۰ نیت می‌رسد و از عمق رنگ ۱۰ بیت و فناوری HDR10+ پشیبانی می‌کند.

قلب تپنده Ace 2V تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ است که در کنار رم LPDDR5x و حافظه داخلی UFS 3.1 فعالیت خواهد کرد. سیستم‌عامل این گوشی اندروید ۱۳ و‌ رابط کاربری آن ColorOS 13 است.

در پنل پشتی این گوشی یک سیستم دوربین سه‌گانه شامل یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، یک دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی وجود دارد و دوربین سلفی آن یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی است.

سایر قابلیت‌های این گوشی شامل اسپیکرهای استریو دوگانه، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، سیسم‌کارت دوگانه، پشتیبانی از 5G، بلوتوث ۵.۳، وای‌فای ۶، اتصال GNSS, NFC و درگاه USB 2.0 تایپ C می‌شوند. انرژی این گوشی را یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با توان شارژ ۸۰ وات تامین می‌کند‌.

قیمت و زمان عرضه وان پلاس ایس 2V

وان پلاس Ace 2V به قیمت‌های زیر در چین فروخته خواهد شد:

  • نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی: ۲۲۲۹ یوان (۳۳۰ دلار)
  • نسخه ۱۶/۵۱۲ گیگابایتی: ۲۷۹۹ یوان (۴۰۰ دلار)

این گوشی در رنگ‌های سبز و مشکی در دسترس خواهد بود و فروش آن از ۲۲ اسفندماه شروع حواهد شد. انتظار می‌رود نسخه جهانی این مدل در تیرماه و احتمالاً با قیمتی متفاوت عرضه شود.

درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.