زمان رونمایی از هواوی P60 و میت X3 مشخص شد

هواوی قرار است به‌زودی چندین گوشی جدید شامل پرچم‌داران تازه‌اش را معرفی کند. حالا تاریخ رونمایی از سری هواوی P60 و گوشی تاشو میت X3 مشخص شده است.

زمان رونمایی از هواوی P60 و میت X3 مشخص شد

هواوی امروز رسما تائید کرد که این گوشی‌ها در روز سوم فروردین‌ماه (۲۳ مارس) در چین معرفی خواهند شد. تیزر رسمی این شرکت نیز به این موضوع اشاره کرده است. مشخصات احتمالی این گوشی‌ها به صورت زیر است.

سری هواوی P60

سری هواوی P60

این سری احتمالا شامل سه مدل P60, P60 پرو و P60 اولترا خواهد بود و همه آن‌ها از فناوری عکاسی XMAGE هواوی بهره خواهند برد که به نسخه XMAGE 2.0 ارتقا خواهد یافت. طبق شایعات، مدل P60 پرو در بخش دوربین از یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX888 سونی در کنار یک سنسور فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی IMX858 سونی و یک سنسور تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی OV64B Omnivision با زوم اپتیکال ۳.۵ برابر بهره خواهد برد.

انتظار می‌رود این گوشی مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۲ باشد، در حالی‌که مدل P60 از تراشه اسنپ‌دراگون  ۸ پلاس نسل ۱ استفاده خواهد کرد. هر دو تراشه به جای 5G از شبکه 4G پشتیبانی خواهند کرد که دلیل آن تحریم‌های آمریکا علیه هواوی است.

هواوی P60 پرو همچنین از یک پنل ۶.۶ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح 1440p بهره خواهد برد و انرژی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با توان شارژ سیمی ۱۰۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات تامین خواهد کرد.

هواوی میت X3

هواوی میت X3

مشخصات نمایشگر داخلی این گوشی هنوز معلوم نیست اما گفته می‌شود وضوح آن 2K خواهد بود. انتظار می‌رود این گوشی مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون ۸ پلاس نسل ۱ باشد که از اتصال 5G پشتیبانی نخواهد کرد.

طبق شایعات، میت X3 از یک باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی با توان شارژ ۴۴ وات استفاده کرده و دوربین‌های پشت آن شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX766 سونی، یک سنسور فوق‌عریض IMX688 سونی و یک دوربین زوم پریسکوپی با سنسور IMX351 خواهد بود.

هواوی میت X3 احتمالا سیستم‌عامل HarmonyOS را اجرا می‌کند

منبع©

Source©

دسته بندی سرگرمی:

گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
قابلیت قفل به حالت Incognito گوگل کروم اضافه شد
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.