ایلان ماسک گفته اکانت‌های غیرفعال توییتر را حذف می‌کنیم

ایلان ماسک روز دوشنبه با انتشار توییتی گفت که زمان خداحافظی با اکانت‌های غیرفعال توییتر فرا رسیده و همه این اکانت‌ها به‌زودی حذف خواهند شد. ظاهرا هدف ماسک از اعلام این خبر، تلاش برای بازگرداندن کاربرانی است که دیگر در توییتر فعال نیستند و به نظر می‌رسد که تغییرات ایجاد شده در توییتر باعث شده کاهش کاربران این پلتفرم شده است.

ایلان ماسک: همه اکانت‌های غیرفعال توییتر را حذف می‌کنیم

ماسک در توییت خود اعلام کرده اکانت‌های مذکور شامل مواردی می‌شوند که برای چندین سال هیچ فعالیتی در توییتر نداشته‌اند و احتمالا این موضوع باعث کاهش تعداد فالوورهای سایر کاربران خواهد شد. در حالیکه کاربران توییتر از بابت کاهش فالوورهای خود اظهار ناامیدی کرده‌اند، اما این اولین بار نیست که توییتر قصد خلاص شدن از کاربران غیرفعال را دارد.
توئیت ایلان ماسک درباره حذف حساب‌های غیرفعال توئیتر

برخی کاربران نیز از این تصمیم ماسک برای پاک کردن برخی اکانت‌های محبوب‌شان اظهار نگرانی کرده‌اند و برای مثال اندرو تاته از بوکسرهای حرفه‌ای سابق گفته است که پدر او چند سال پیش فوت کرده و او همیشه به اکانت پدش سر می‌زند و توییت‌های او را می‌خواند. او از ماسک خواسته است که اکانت پدرش را همچنان حفظ کند. البته خود او اخیرا از توییتر و چندین شبکه اجتماعی دیگر بیرون انداخته شده است.

کاربران دیگر توییتر نیز با اشاره به سیاست فیس‌بوک در حفظ اکانت‌هایی که صاحب‌شان فوت کرده‌اند، خواستار آن شدند که توییتر این نوع اکانت‌ها را که خاطرات گذشته را برای آن‌ها زنده می‌کنند پاک نکند.

اکانت‌های غیرفعال توییتر آرشیو می‌شوند

ایلان ماسک در پاسخ به انتقادات اعلام کرد که این اکانت‌ها آرشیو می‌شوند و قرار نیست به کلی از دیتابیس توییتر حذف شوند.

ایلان ماسک در پاسخ به توئیت جان کارمک در مورد بازنگری در تصمیمش گفت حساب‌های غیرفعال توئیتر آرشیو می‌شوند

طبق سیاست فعلی توییتر، کاربران باید حداقل هر ۳۰ روز یکبار وارد اکانت خود شوند تا حساب کاربری آن‌ها فعال بماند. با این‌حال، ماسک بارها از زمان خرید توییتر، روی پاک کردن اکانت‌های غیرفعال به‌عنوان یکی از برنامه‌های خود تاکید کرده است. او چند ماه پیش نیز با انتشار توییتی گفته بود حدود ۱.۵ میلیارد اکانت توییتر پاک خواهند شد. نیویورک تایمز گزارش داده ظاهرا ماسک به دنبال فروش نام‌های کاربری آزادشده توییتر برای کسب درآمد بیشتر است.

گفتنی است از زمانی که ماسک توییتر را خریده است بسیاری از کاربران آن به شبکه‌های اجتماعی دیگر مثل T2, Mastodon و Bluesky کوچ کرده‌اند و به نظر می‌رسد که توییت جدید ماسک در واقع تلاشی برای بازگرداندن کاربران قبلی توییتر است.

ماسک قبل از خرید توییتر، از تعداد زیاد اکانت‌های غیرفعال و جعلی توییتر انتقاد کرده بود و به همین خاطر قصد داشت پروسه خرید توییتر به مبلغ ۴۴ میلیارد دلار را متوقف کند. او گفته بود که اگر موفق به خرید توییتر شود همه بات‌های اسپم را حذف خواهد کرد و تلاش خواهد کرد تا اصالت را به توییتر بازگرداند.

نظر شما درباره اظهارات ایلان ماسک درباره پاک کردن اکانت‌های غیرفعال توییتر چیست؟

منبع©

Source©

دسته بندی سرگرمی:

گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
قابلیت قفل به حالت Incognito گوگل کروم اضافه شد
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.