سامسونگ One UI 5 Watch را برای گلکسی واچ معرفی کرد

سامسونگ جدیدترین رابط کاربری ساعت‌های هوشمند خود را با نام One UI 5 Watch برپایه WearOS گوگل معرفی کرد. این سیستم‌عامل بهبودهایی را در سه بخش اصلی شامل پایش خواب، پایش فعالیت و امنیت کاربر ارائه کرده است.

سامسونگ One UI 5 Watch را برای گلکسی واچ معرفی کرد

One UI 5 Watch رابط کاربری جدید Sleep Insights را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که برای هر شب یک امتیاز خواب، بر اساس فاکتورهایی مثل فازهای خواب، سطح اکسیژن خون و میزان ساعت‌های خروپف، در نظر می‌گیرد. همچنین قابلیت Sleep Coaching اکنون به‌طور مستقیم روی ساعت‌های گلکسی واچ قابل‌دسترس خواهد بود و به کاربران کمک خواهد کرد تا عادت‌های خواب سالم‌تری داشته‌ باشند. ساعت‌های سامسونگ با این رابط کاربری همچنین با دستگاه‌های SmartThings یکپارچه خواهند شد که امکان خاموش کردن دستگاه‌های وصل‌شده را به‌محض تشخیص خواب شما فراهم خواهد کرد.

سامسونگ One UI 5 Watch را برای گلکسی واچ معرفی کرد

آپدیت جدید همچنین قابلیت‌های جدید پایش تناسب اندام که شامل نواحی شخصی‌سازی شده ضریان قلب برای دوندگی، آنالیز لحظه‌ای دو و همچنین یک برنامه آموزش وقفه فعالیت سفارشی می‌شوند  را ارائه کرده است. گلکسی واچ‌های سامسونگ همچنین پنج سطح شدت فعالیت را که شامل گرم کردن، سوزاندن چربی، کاردیو، آموزش شدید و حداکثر تلاش می‌شوند در اختیار کاربران قرار خواهد داد. از طرفی، کاربران گلکسی واچ ۵ پرو قادر به جستجو و دسترسی به فایل‌های GPX از طریق اپلیکیشن Samsung Health و استفاده از تنظیمات توسعه‌یافته Route Workout برای پیاده‌روی و دو خواهند بود.

سامسونگ One UI 5 Watch را برای گلکسی واچ معرفی کرد

رابط کاربری One UI 5 Watch همچنین یک قابلیت به‌روزشده SOS را جهت ارتباط مستقیم در سرویس‌های اورژانس بر پایه اطلاعات مکان کاربر و دسترسی به اطلاعات پزشکی او ارائه کرده است. همچنین قابلیت تشخیص سقوط از ارتفاع به‌طور پیش‌فرض برای کاربران ۵۵ ساله و بالاتر فعال خواهد شد.

سامسونگ One UI 5 Watch را برای گلکسی واچ معرفی کرد

سامسونگ نسخه بتا One UI 5 Watch را اواخر این ماه میلادی برای ساعت‌های گلکسی واچ ۴، واچ ۴ کلاسیک، گلکسی ۵ و گلکسی ۵ پرو در آمریکا و کره جنوبی از طریق اپلیکیشن Samsung Members عرضه خواهد کرد. سری آینده گلکسی واچ ۶ نیز با این سیستم‌عامل معرفی خواهد شد.

منبع©

Source©

دسته بندی سرگرمی:

گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
قابلیت قفل به حالت Incognito گوگل کروم اضافه شد
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.